“Duo-rolstoelfiets met trapondersteuning voor Vegelin State”

Duo-rolstoelfiets met trapondersteuning voor Vegelin State

2016 – Maandagmorgen 29 februari was een bijzondere ochtend in Vegelin State. De heren Sibbele Haarsma (secretaris) en Jelle Lemstra (bestuurslid) van de A.S. Talma Stichting boden de bewoners van Vegelin State een mooie duofiets met trapondersteuning aan. De locatiemanager van Vegelin State, mevrouw Miranda Hobo,  maakte samen met de heer Haarsma een eerste ritje op de nieuwe duofiets. De heer Haarsma hield in de recreatiezaal een toespraak voor de bewoners en gaf informatie over de A.S. Talma Stichting. Vrijwilligers en familieleden kunnen nu samen met bewoners van Vegelin State met de duo-rolstoelfiets nog gemakkelijker de ritjes door het mooie Friese landschap maken.