“WAT DOEN WIJ”

WAT DOEN WIJ

De doelstelling van de A.S. Talma Stichting is in artikel 2 van de statuten als volgt omschreven:

De stichting stelt zich ten doel het financieel of op andere daartoe geschikte wijze ondersteunen van:
– de Stichting Talma Zorginstellingen en de daarbij aangesloten stichtingen en instellingen;
– de in bedoelde stichtingen en instellingen wonende en verzorgde personen;
– het in bedoelde stichtingen en instellingen werkzame personeel;

onder welke ondersteuning mede wordt begrepen het veraangenamen van het verblijf van de personen in deze instellingen en het recreëren van alle voormelde personen.
De stichting is bevoegd al datgene te verrichten dat rechtstreeks of zijdelings verband houdt met of bevorderlijk kan zijn tot haar voormelde doel, zulks alles in de ruimste zin van het woord.