“Fijn om te weten”

Woonzorgcentrum Talma Borgh, Apeldoorn

www.talma-borgh.nl

Talma Innovatieprijs

2018 – Zorggroep Oude en Nieuwe Land (met Verpleeghuis Talma Hof, Emmeloord) heeft op 31 mei 2018 in Zorgcentrum Talma Hiem te Balk tijdens het jaarlijkse Talma symposium de Innovatieprijs 2018 gewonnen. Dit symposium wordt georganiseerd door het Talmalectoraat samen met vertegenwoordigers van de Talma

Nieuw bestuur 2018

2018 – Het bestuur van de A.S. Talma Stichting bestaat na de vergadering van 5 maart 2018 uit de volgende personen (op de foto van links naar rechts): Lolke Folkertsma (penningmeester) , Sibbele Haarsma (secretaris), Elbrich Wind-Wartena (bestuurslid), Jelle Lemstra (voorzitter), Willem Beumer (bestuurslid). &

VERTREKKENDE BESTUURSLEDEN.

2018 – De heren mr. W.J. Adema (rechts op foto) en naast hem dr. H.E. Siegers hebben tijdens de bestuursvergadering van 5 maart 2018 afscheid genomen als bestuurslid van de A.S. Talma Stichting. Voorzitter Wiebe Adema heeft een lange tijd deel uitgemaakt van het bestuur van de A.S. Talma Stichting en haar

Bestuurswisseling

2018 – De heren mr. W.J. Adema en dr. H.E. Siegers hebben afscheid genomen als bestuurslid van de A.S. Talma Stichting. Voorzitter Adema heeft een lange tijd deel uitgemaakt van het bestuur van de A.S. Talma Stichting en haar rechtsvoorgangers (1971-2018) en hetzelfde geldt voor bestuurslid Siegers (1996-2018).

Elektronisch clientdossier Talma Borgh

2018 – Door toekenning van subsidie door de A.S. Talma Stichting heef woonzorgcentrum Talma Borgh te Apeldoorn tijdelijk een projectleider kunnen aanstellen voor de implementatie van het elektronisch cliëntdossier. Door de overgang van een papieren zorgdossier naar een digitaal zorgdossier wordt de kwaliteit van