“Met uw hulp kan de A.S. Talma Stichting haar activiteiten blijven uitvoeren”

DONATIES

Donaties: giften en legaten

Met uw hulp kan de A.S. Talma Stichting haar activiteiten blijven uitvoeren. Daarom zijn giften en legaten van harte welkom. Een (periodieke) gift of legaat kan voor u fiscaal gunstig zijn: vraag uw belastingadviseur en notaris naar de details in verband met uw persoonlijke omstandigheden.

De A.S. Talma Stichting is geregistreerd als een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) en mag gebruik maken van fiscale faciliteiten. Deze faciliteiten betreffen schenkingen en erfrechtelijke verkrijgingen waarover de A.S. Talma Stichting  geen schenkings- of successierechten is verschuldigd.

Het bestuur van de A.S. Talma Stichting wil graag met u overleggen over de verschillende mogelijkheden, wanneer u van plan bent een schenking te doen in de vorm van een gift of legaat.

Bestuurswisseling

2018 – De heren mr. W.J. Adema en dr. H.E. Siegers hebben afscheid genomen als bestuurslid van de A.S. Talma Stichting. Voorzitter Adema heeft een lange tijd deel uitgemaakt van het bestuur van de A.S. Talma Stichting en haar rechtsvoorgangers (1971-2018) en hetzelfde geldt voor bestuurslid Siegers (1996-2018).

Elektronisch clientdossier Talma Borgh

2018 – Door toekenning van subsidie door de A.S. Talma Stichting heef woonzorgcentrum Talma Borgh te Apeldoorn tijdelijk een projectleider kunnen aanstellen voor de implementatie van het elektronisch cliëntdossier. Door de overgang van een papieren zorgdossier naar een digitaal zorgdossier wordt de kwaliteit van

Silverfit Alois voor Talma Hiem

2017 – Zorgcentrum Talma Hiem in Balk heeft subsidie van de A.S. Talma Stichting ontvangen voor aanschaf van de Silverfit Alois. Dit systeem is ontwikkeld om mensen met dementie verschillende activiteiten aan te bieden, gericht op het stimuleren van beweging en om mensen te laten genieten. De activiteiten kunnen