“Met uw hulp kan de A.S. Talma Stichting haar activiteiten blijven uitvoeren”

DONATIES

Donaties: giften en legaten

Met uw hulp kan de A.S. Talma Stichting haar activiteiten blijven uitvoeren. Daarom zijn giften en legaten van harte welkom. Een (periodieke) gift of legaat kan voor u fiscaal gunstig zijn: vraag uw belastingadviseur en notaris naar de details in verband met uw persoonlijke omstandigheden.

De A.S. Talma Stichting is geregistreerd als een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) en mag gebruik maken van fiscale faciliteiten. Deze faciliteiten betreffen schenkingen en erfrechtelijke verkrijgingen waarover de A.S. Talma Stichting  geen schenkings- of successierechten is verschuldigd.

Het bestuur van de A.S. Talma Stichting wil graag met u overleggen over de verschillende mogelijkheden, wanneer u van plan bent een schenking te doen in de vorm van een gift of legaat.