“Met uw hulp kan de A.S. Talma Stichting haar activiteiten blijven uitvoeren”

DONATIES

Donaties: giften en legaten

Met uw hulp kan de A.S. Talma Stichting haar activiteiten blijven uitvoeren. Daarom zijn giften en legaten van harte welkom. Een (periodieke) gift of legaat kan voor u fiscaal gunstig zijn: vraag uw belastingadviseur en notaris naar de details in verband met uw persoonlijke omstandigheden.

De A.S. Talma Stichting is geregistreerd als een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) en mag gebruik maken van fiscale faciliteiten. Deze faciliteiten betreffen schenkingen en erfrechtelijke verkrijgingen waarover de A.S. Talma Stichting  geen schenkings- of successierechten is verschuldigd.

Het bestuur van de A.S. Talma Stichting wil graag met u overleggen over de verschillende mogelijkheden, wanneer u van plan bent een schenking te doen in de vorm van een gift of legaat.

Talma Innovatieprijs

2018 – Zorggroep Oude en Nieuwe Land (met Verpleeghuis Talma Hof, Emmeloord) heeft op 31 mei 2018 in Zorgcentrum Talma Hiem te Balk tijdens het jaarlijkse Talma symposium de Innovatieprijs 2018 gewonnen. Dit symposium wordt georganiseerd door het Talmalectoraat samen met vertegenwoordigers van de Talma

Nieuw bestuur 2018

2018 – Het bestuur van de A.S. Talma Stichting bestaat na de vergadering van 5 maart 2018 uit de volgende personen (op de foto van links naar rechts): Lolke Folkertsma (penningmeester) , Sibbele Haarsma (secretaris), Elbrich Wind-Wartena (bestuurslid), Jelle Lemstra (voorzitter), Willem Beumer (bestuurslid). &

VERTREKKENDE BESTUURSLEDEN.

2018 – De heren mr. W.J. Adema (rechts op foto) en naast hem dr. H.E. Siegers hebben tijdens de bestuursvergadering van 5 maart 2018 afscheid genomen als bestuurslid van de A.S. Talma Stichting. Voorzitter Wiebe Adema heeft een lange tijd deel uitgemaakt van het bestuur van de A.S. Talma Stichting en haar

Bestuurswisseling

2018 – De heren mr. W.J. Adema en dr. H.E. Siegers hebben afscheid genomen als bestuurslid van de A.S. Talma Stichting. Voorzitter Adema heeft een lange tijd deel uitgemaakt van het bestuur van de A.S. Talma Stichting en haar rechtsvoorgangers (1971-2018) en hetzelfde geldt voor bestuurslid Siegers (1996-2018).

Elektronisch clientdossier Talma Borgh

2018 – Door toekenning van subsidie door de A.S. Talma Stichting heef woonzorgcentrum Talma Borgh te Apeldoorn tijdelijk een projectleider kunnen aanstellen voor de implementatie van het elektronisch cliëntdossier. Door de overgang van een papieren zorgdossier naar een digitaal zorgdossier wordt de kwaliteit van