“Met uw hulp kan de A.S. Talma Stichting haar activiteiten blijven uitvoeren”

DONATIES

Donaties: giften en legaten

Met uw hulp kan de A.S. Talma Stichting haar activiteiten blijven uitvoeren. Daarom zijn giften en legaten van harte welkom. Een (periodieke) gift of legaat kan voor u fiscaal gunstig zijn: vraag uw belastingadviseur en notaris naar de details in verband met uw persoonlijke omstandigheden.

De A.S. Talma Stichting is geregistreerd als een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) en mag gebruik maken van fiscale faciliteiten. Deze faciliteiten betreffen schenkingen en erfrechtelijke verkrijgingen waarover de A.S. Talma Stichting  geen schenkings- of successierechten is verschuldigd.

Het bestuur van de A.S. Talma Stichting wil graag met u overleggen over de verschillende mogelijkheden, wanneer u van plan bent een schenking te doen in de vorm van een gift of legaat.

Silverfit Alois voor Talma Hiem

2017 – Zorgcentrum Talma Hiem in Balk heeft subsidie van de A.S. Talma Stichting ontvangen voor aanschaf van de Silverfit Alois. Dit systeem is ontwikkeld om mensen met dementie verschillende activiteiten aan te bieden, gericht op het stimuleren van beweging en om mensen te laten genieten. De activiteiten kunnen

Volkswagen bus voor Talma Hus en Talma Hoeve

2017 – De A.S. Talma Stichting heeft besloten om een bijdrage te geven voor aanschaf van een aangepaste Volkswagenbus, bestemd voor bewoners van verpleeghuis Talma Hûs en woonzorgcentrum Talma Hoeve in Feanwâlden en voor het halen en brengen van cliënten voor de dagbehandeling. Ook kan het busje worden ingezet