“Week van kunst & cultuur”

Week van kunst & cultuur

2016 – De A.S. Talma Stichting heeft een subsidiebedrag beschikbaar gesteld ter ondersteuning van het project “de week van kunst en cultuur” in Doniahiem te Sint Nicolaasga. Dit project is gecombineerd met het thema van de Kinderboekenweek “opa’s en oma’s”. Een groot deel van de activiteiten speelde zich af binnen de muren van Doniahiem, waardoor bewoners en familieleden volop konden deelnemen aan dit project tijdens de Kinderboekenweek.

GOLFKAR VOOR VERVOER VAN EN NAAR TALM BORGH, APELDOORN

FUN2GO DUOFIETS VOOR TALMA HÛS

2020 – Deze fun2go duofiets geeft vrijwilligers de mogelijkheid om ontspannen samen met een bewoner van Talma Hûs in Feanwâlden te fietsen in de gangen van dit verpleeghuis. De duofiets is niet elektrisch aangedreven, want hij wordt niet buitenshuis gebruikt, maar alleen binnen de muren van Talma Hûs.

Qwiek.up voor De Cornelia Hoeve

2020 – Zorgboerderij De Cornelia Hoeve in Eastergea heeft, dankzij de door de A.S. Talma Stichting verleende subsidie, een Qwiek.up kunnen aanschaffen. Dit zorgondersteunend product is speciaal voor de toepassing van belevingsgerichte zorg. Door de projectie van beelden op muur of plafond kunnen diverse prikkels