“QWIEK.UP VOOR WOONZORGCENTRUM DE WERF”

QWIEK.UP VOOR WOONZORGCENTRUM DE WERF

2018 – Bij de opening van het nieuwe woonzorgcentrum De Werf in Joure, onderdeel van Zorggroep Hof en Hiem, heeft de A.S. Talma Stichting een Qwiek.up geschonken. De Qwiek.up is een mobiel in te zetten product dat beelden kan projecteren op muur of plafond ondersteund door rustgevende muziek. Men kan kiezen uit verschillende beelden zoals Sterrenhemel, Boswandeling, Koningshuis, Lente en Zomer, Herfst en Winter enz. Doel van deze beeldprojecties is om bewoners enerzijds mentaal te activeren en anderzijds te ontspannen. Behalve de Qwiek.up heeft de A.S. Talma Stichting ook gezorgd voor een Duofiets voor woonzorgcentrum De Werf.