“NIEUWE AANKLEDING GROTE ZAAL TALMA HÛS”

NIEUWE AANKLEDING GROTE ZAAL TALMA HÛS

2018 – Op woensdag 21 november was de feestelijke opening van vier afdelingen binnen verpleeghuis Talma Hûs in Feanwâlden nl. Dagcentra Feanwâlden, Afdeling de Boarch, de grote zaal en het dierenverblijf. Deze vier afdelingen werden deze middag in het zonnetje gezet door een openingshandeling. De opening werd verricht door de penningmeester van de A.S. Talma Stichting, de heer Lolke Folkertsma. Hij nam de aanwezigen mee naar het ontstaan van de diverse Talmahuizen in Nederland. De renovatie en inrichting van de diverse afdelingen is in belangrijke mate mogelijk gemaakt door de financiële steun van de A. S. Talma Stichting. Aanwezigen bij deze opening waren bewoners, medewerkers, vrijwilligers, wethouder gemeente Dantumadiel, penningmeester A.S. Talma Stichting, leden van Stichting Vrienden van Talma Hûs en vertegenwoordigers Houtbouw van der Wal.

Op de foto links de heer Lolke Folkertsma van de A.S. Talma Stichting en rechts mevrouw Thea Dijkstra, regiomanager Kwadrantgroep Dantumadiel. In het midden de heer Kees Wielstra, wethouder zorg en welzijn van de gemeente Dantumadiel.